News

Tipy pro efektivní e-mail marketing

Sharing ideas concepts with papernote writing strategy on wall glass office.Business marketing and communication

E-mail marketing je stejně jako Facebook marketing velmi silný nástroj, který lze využít ve svůj prospěch. Když se totiž podaří vypěstovat si dostatečně velkou databázi, máte takzvaně “zahákováno” mnoho potenciálních zákazníků, jež poté můžete nalákat i na placené produkty. Jen je tedy důležité přistupovat k e-mail marketingu střízlivě. Nejednou se totiž stalo, že se to s množstvím e-mailů rapidně přehnalo.

Dejte uživatelům důvod, proč se k odběru novinek registrovat

Ti, kdo chtějí využívat e-mail marketing ve svůj prospěch se ptají, jak mohou svou stávající databázi pořádně rozšířit. Nehledejte v tom však vědu. Dejte uživatelům důvod, proč se mají k odběru novinek přihlásit. Tím je veškerá věda u konce. Začněte s opravdu jednoduchým registračním formulářem a poté jim ukažte, co je čeká, pokud vám svůj e-mail svěří do vašich rukou.

Bez důvodu se totiž lidé neregistrují, což je logické. Proto jim ukažte, že registrací získají například slevový kód nebo dopravu zdarma. Či že jim dáte vědět o novinkách, které chystáte. Možností, co uživatelům můžete přinést je opravdu celá spousta.

Nenechte své kontakty vychladnout

Mnozí podnikatelé mají pod svými křídly opravdu velké množství e-mailů. Pyšní se skutečně širokou databází, ale bohužel své kontakty nechávají velmi rychle vychladnout a když už jim po pár měsících napíšou, nejsou tak zapálení do koupi. Lidé zkrátka rychle zapomínají, o čemž se přesvědčíte i v tomto případě.

Ideálně si stanovte nejen termín, ale také četnost pravidelné rozesílky a na základě stanoveného plánu postupujte. Pravidelně přidávejte články do blogu a informujte o tom všechny, kdo se k odběru novinek přihlásil.

Videa fungují

Do e-mailů se nebojte přidávat různé pohyblivé prvky nebo prvky, které na první pohled zaujmou. Jedním z nich mohou být i videa, s jejichž pomocí oživíte i osvěžíte veškeré mailové kampaně. Navíc bylo prokázáno, že právě videa zaujmou pozornost prakticky ihned. Zkuste na ně vsadit také.

https://pixabay.com/cs/vectors/e-mail-bulletin-marketing-online-3249062/